Plastyka ramion

Plastyka ramion Warszawa

Deformująca się skóra ramion i nadmiar tkanki tłuszczowej w nich zgromadzony, może stać się przykrym problemem wielu kobiet. Powodem takiego stanu może być naturalny proces starzenia się lub efekt uboczny działań odchudzających. Nieestetyczny wygląd ramion to powód, dla którego kobiety, najczęściej w średnim wieku mają opory przed ubraniem ulubionej bluzki czy sukienki, która uwidoczniłaby ich defekt. Jednak w świecie chirurgii plastycznej istnieje rozwiązanie tego problemu. Plastyka ramion, czyli usunięcie wiotkiej skóry to ratunek dla wielu kobiet.

Plastyka ramion — na czym polega zabieg?

Plastyka ramion to wycięcie nadmiaru skóry i tkanki tłuszczowej po wewnętrznej stronie ramion tak, aby pozostające po zabiegu blizny były jak najmniej widoczne przy naturalnym położeniu ręki.  Po usunięciu zbędnej skóry chirurg modeluje kształt ramion, aby stały się jędrne i smukłe. Cała operacja jest przeprowadzona w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym, a zależy to od wielkości obszaru poddawanego zabiegowi oraz decyzji lekarza.  Cały zabieg trwa od 2 do 3 godzin.

Plastyka ramion — przygotowanie do zabiegu

Przed przystąpieniem do zabiegu, pacjentka jest zobligowana do wykonania konkretnych badań.  Osoba zakwalifikowana do operacji musi być przede wszystkim zdrowa. Przed zabiegiem, najlepiej na miesiąc przed należy zaprzestać palenia papierosów. Jest to także istotne wskazanie po zabiegu. Pacjentka nie może przyjmować żadnych leków, które mogłyby spowodować zaburzenia krzepnięcia krwi. Zaleca się także ograniczenie spożywania alkoholu. Wyniki badań laboratoryjnych muszą być prawidłowe. Należą do nich:

• morfologia,
  • OB,
  • badanie ogólne moczu,
  • glikemia (na czczo),
  • EKG i RTG klatki piersiowej,
  • grupa krwi,
  • jonogram,
  • kreatynina,
  • mocznik,
  • antygen HBS, HIV, HCV,
  • wymaz z nosa.

Plastyka ramion — przeciwskazania

Istnieje także grupa przeciwwskazań do zabiegu plastyki ramion. Należy się z nimi zapoznać przed podjęciem decyzji o ewentualnej operacji. Są to:

• cukrzyca oraz inne nieleczone choroby przewlekłe,
  • nieustabilizowane nadciśnienie tętnicze,
  • zaburzenia krzepliwości krwi,
  • stany zapalne miejsca operowanego,
  • choroby układu krążenia,
  • ciąża oraz karmienie piersią.

Plastyka ramion — rekonwalescencja

Bezpośrednio po zabiegu pacjentka ma założone opatrunki uciskowe, które wspomagają proces leczenia. Często mogą pojawić się dolegliwości bólowe, które należy zwalczać za pomocą środków przeciwbólowych. Mogą się utrzymać przez kilka pierwszych dnia, ale nie powinny budzić niepokoju. Obrzęki i zaczerwienienia, a także zwiększone odczucie ciepła w operowanej części ciała to naturalne symptomy pooperacyjne, które występują od 2 do 3 tygodni po przeprowadzonym zabiegu. Po 2 dniach można wziąć kąpiel pod bieżącą wodą, jeśli został usunięty dren, a wszelkie wydzieliny z rany ustąpiły. Pełna aktywność fizyczna jest możliwa dopiero po ok. 6-8 tygodniach.

Ważne jest, aby stosować się do zaleceń lekarza w zakresie higieny i dbania o operowane ramiona. Wszelkie niepokojące objawy powinny być natychmiast skonsultowane z personelem medycznym.

Plastyka ramion daje zaskakujące efekty

Plastyka ramion to trwały efekt, który jest zauważalny od razu po operacji. Po ustąpieniu opuchlizny i zagojeniu się wszystkich ran, pełen sukces widoczny jest ok. 4 miesiące po zabiegu. Warunkiem zachowania efektów jest kontrolowanie wagi. Należy stanowczo unikać wahań masy ciała, ponieważ przy jej wzroście stan ramion może się pogorszyć.  Efekt zabiegu to nie tylko sprawnie i odpowiednio przeprowadzona operacja przez specjalistę. Połową sukcesu jest stosowanie się do zaleceń medycznych oraz dbanie o swoje zdrowie.

Dzięki plastyce ramion pacjentka może cieszyć się ładnie uniesionymi i zarysowanymi ramionami. Skóra ramion stanie się elastyczna, a jej wygląd będzie powodem zadowolenia każdej pacjentki.

Wszystkie zabiegi

Formularz kontaktowy